Friday, February 26, 2010

hari malas liza

lame tak tulis-tulis blog
banyak je bende nak bercerite tapi tak tau cane nak susun ayat

hmm cakap jela pape
dapat beli wallet n jeans yang cambes


suke corak wallet ni


hehe tu gambar mak

n terpakse beli jam baru sebab kedue-due jam masjid jamek aku telah dicuri
pencuri tu berjaye bukak tingkap n capai jam aku huhuhu hampeh




semalam banyak habiskan mase tengok blog2 fesyen ala street style
makin excited nak beli DSLR (ye mari simpan duit!)


suke gambar ni jupe kat thesartorialist.blogspot

p/s: lagi sorang kawan aku bukak blog tuk buat aktiviti jual beli. kalo nak selendang cantek2 tapi tak rajin nak kua pegi beli klik je kat blog ni, aku ade letak kat 'my lepak place' sile la singgah ye inishawlsiapa.blogspot.com/

Wednesday, February 17, 2010

cinta dia

fell in love with this look


Katherine Jenkins
those prints are to die for....love it...love it...love it.....


Courtney Love surprisingly sweet

both as seen at Brit Awards 2010

Thursday, January 28, 2010

sepintas lalu

tak tahu pun nak tulis ape sebenarnye
so aku akan cakap je pape yang terlintas kat otak sekarang tanpa ikut susunan

rase tak sabar nak balik rumah jumpe mak
tak sabar nak cium tasha (even die busuk tapi stil suke cium)


ni la si bucuk tasha
dah pandai menangis if dengo bunyi orang naik moto or bile tengok orang tengah bersiap-siap nak keluar

ok sangat suke tengok jaket macam nih



gambar dari http://www.laurenmoffatt.net/

sok plan nak g tengok muvi pas keje dengan dak-dak umah
nak tengok adnan sempit sebab ramai sangat yang cakap cite tu best

p/s: aku tak nak iPod or iPhone aku nak iPad


Sunday, January 24, 2010

inside my jewelry chest

aku sangat-sangat suke pakai cincin yang besar gedabak
kalau keluar pakai cincin selalu jadi kemestian
kalau keluar takde bende nak dibeli aku mesti g beli cincin
biasenye aku suke beli kat diva or forever 21 or vincci

dah banyak gak rupenye cincin yang berjaye aku kumpul



Saturday, January 23, 2010

kilauan yang menjengkelkan

teruje bile olay kuakan rangkaian shower gel
semangat aku pegi beli
dah pakai shower ni tuk beberapa hari
bes, memang kulit jadi tak kering
tak payah pakai losyen
tapi tadi baru perasan ade macam kilat2, glitter tuh
penuh satu badan
adehhh nape camni plak
tak boleh pakai dah pasni





brightening minerals ni agaknye yang wat berkilat2 tuh
moisture nak tahap maksimum huhuhu kulit kering tahap kulit biawak

Thursday, January 21, 2010

potong...potong...potong..

ye semalam aku pegi potong rambut aku
rambut yang aku bele dalam mase setahun lebih kot (hanya trim sahaja) yang dah hampir mencecah pinggang telah berjaye dipotong oleh si tukang gunting rambut yang berambut hijau (ye betul mamat cina tu kalerkan rambut die hijau) dalam mase tidak lebih dari 20min sahaja

ye, bukan main lame amek mase tuk dibele bile potong senang je tak sampai setengah jam pun



kalaulah aku boleh hilangkan perasaan tuh sekelip mate macam aku potong rambut kan bagus takdelah rase sedeh+sakit hati
sigh**



gile melankolik minah sorang nih &%@*#!

Friday, January 15, 2010

anjing tua



cerite ni berjaye buat kawan aku bergelak ketawe berdekah-dekah tanpa rase segan silu di pawagam (nasib baik penonton lain turut bergelak ketawe bersame-same jadi takdelah dengo sangat die ketawe dengan kuat)
tapi berjaye buat aku senyum lebar dan ketawe sedikit2 sahaja
tapi pada aku still bes la cerite ni tuk release tension

*rating > "bolehlah~~"