Friday, May 1, 2009

kebosanan

objektives: n3 ni ditulis semate2 kerana aku rase aku dh lame x update blog n atas rase kebosanan yg agak melampau yg x dpt dibendung lg

material: laptop (kepunyaan dayah yg aku pinjam sekejap sbb malas nk bukak laptop sindri), idea merepek, rase kebosanan yg melampau, blog

method: 1- rase kebosanan yg melampau dimasukkan ke dalam laptop dengan menaipkan perasaan itu pada blog

2- semase method 1 diatas dilakukan, nota ecotourism (last paper sok) perlulah berade di sebelah laptop supaya boleh teros dibace setelah selesai menulis rase kebosanan yg melampau pada blog td

result n discussion: eksperimen gagal kerana rase kebosan masih menebal oleh itu eksperimen susulan perlulah dilakukan, mungkin dgn menelefon rakan2 ataupun dgn cari makanan di dapur ataupun dgn care yg lebih pasif iaitu tido (apelah yg aku merepek ni weh)

kesimpulan: mati la aku esok byk lagi x study nih

3 comments:

  1. anda patut bersyukur kerna ada 1ppr je lg..
    sy masih ada 2 ppr lg maaaa...
    nak nanges pon ade tgk org laen enjoy2!
    wahhhhhhh...
    terus maju rakyat m'sia ku! =p

    ReplyDelete