Monday, November 16, 2009

kumpulkan semangat baru

esok atau selase aku nak balik kampung
kenape?
sebab gaji aku kemungkinan besar akan masuk bulan 1...ye tuan-tuan dan puan-puan saya ulang bulan 1!
sejak bulan 9 aku jadi cikgu sandaran (kontrak 5 bulan) kat victoria inst and gaji masuk lepas keje 3 bulan
tak sampai 3 bulan kontrak dah di terminate sebab ade cikgu baru masuk
dah la abis awal gaji plak masuk lambat
tolonglah tersekse nye jiwe rage ni

"sabar la nanti dapat gak gaji tu"
memang bersabar r ni tapi semangat dah memang down...rase sangat2 tak best weh keje tak dapat gaji nih

"try la cari keje lain"
ayat ni memang agak annoying bile didengar kadang2. ingat aku tak try cari keje lain ke selame ni? ingat aku duduk saje je? mesti la aku cari gak weh

macam banyak lagi yang nak diluahkan ni tapi takpela abaikan

.....................................

No comments:

Post a Comment