Saturday, March 13, 2010

eat me



tengok alice in wonderland tadi lepas keje
my review?? biase2 aje kot
sume orang excited nak tengok sebab promotion filem ni sangat hebat kot tapi bile aku tengok biase je

huhuhu banyak yang aku tak paham, maybe die cakap bende lawak tapi aku tak gelak sebab memang tak paham
vocab tahap tinggi sangat tak setanding dengan tahap pengetahuan bahase inggeris aku
macam cerite tim burton yang sebelum ni charlie and the chocolate factory banyak ayat2 die yang best and ade maksud tersirat, tapi ntah la tuk alice in wonderland kali ni banyak yang aku tak paham

tapi si red queen die sangat kelakar kot sebab sangat bodoh

p/s: bile tengok si white queen teringat dayah sebab suke nak termuntah bile tengok bende2 yang geli hahaha sejibik

rating-o-meter: so-so

No comments:

Post a Comment