Wednesday, December 8, 2010

penat fikir

lame sangat tak update blog ni kan??
biase la sejak-sejak berbadan dua ni penat sikit...eh eh...silap-silap...yang berbadan dua tu ain bukan aku hehehe
congrats ain and daus
rase macam baru semalam je kami-kami pergi kenduri kahwin rumah anda, gambar kawin korang yang kat facebook tu pun aku tak sempat tengok abis lagi dah ade isi
memang murah rezeki korang ni

ape ye update pasal aku sekarang?hmmm takde ape sangat pun
biasa-biasa aja tapi cukup bahagia
tak kaya dengan duit tapi kaya dengan cinta (cewahh...nyampah nyah)

[dah setengah jam aku duk fikir nak tulis ape lagi ni]

Victori's Secret Fashion Show 2011 dah kuar dah, dah lame, 2 ke 3 minggu lepas kot, pegi la cuci-cuci mata anda, kat youtube ade

[sengah jam aku duk tulis dan padam ape yang aku tulis kat blog ni...ok aku dah give up...bye]

p/s:

saya akan bagi awak gitar begitu.......

kalau awak belikan saya handbag begini....ok??

No comments:

Post a Comment