Friday, July 3, 2009

sometimes i wish



baru balik dari kampung semalam.

bes dapat jumpe mak.

dapat makan bedue dengan mak ngadap TV hehehhe klaka meje tu betol2 depan TV hari2 buat macam tu memang komfem rabun.

seronok bila tengok mak melayan kerenah cucu die yang teramat nakal. satu hari mulut mak tak berenti becakap membebel kat cucu die yang nakal tuh hehehehehhe sangat comel.

baru balik sudah rindu mak huuuuuuuu........


Friday, June 26, 2009

why??



apsal la ko cantek sangat ah camilla??!

sok nak balik kampung lagi.
tadi dh exam. ok kot.
nanti dah kene cari keje lagi.adeh....

wish me luck!

Wednesday, June 24, 2009

wayang gambar update



lame tak tulis kat blog ni sebab beta balik kampung hohoho. rindu giler kat laptop.

semalam aku g tengok cite ni bes giler2. silelah tengok.
autobot yang kembar tu memang klaka.
encik prime dalam transfomer 2 kali ni memang best. nampak la yang beliau memang gagah perkase tapi ape2 pun si bee still di hatiku huhuhu.
si megan fox mantain sexy (si jejake2 di luar sane mesti suke nak tengok)


rating: bes-giler-rugi-weh-kalo-tak-tengok



p/s:kalo ade sape2 nak ajak aku tengok cite ni lagi boleh gak.

p/s lagi: ade gak tengok cite nite at the muzeum 2 and jangan pandang blakang congkak tapi terase semacam tak rajin nak tulis pasal cite tuh. heeeeeee

Tuesday, June 16, 2009

selamat malam dunia

selamat malam dunia

lets keep the dream alive






p/s: saje letak gambar ni sebab macam sesuai je dengan background hee

Monday, June 15, 2009

keraskan hati anda




semalam mase dalam kete dengo radio (tak sure la stesen mane) ade iklan die rewind balik pasal perbualan due orang caller ni

rase boy and girl ni baru clash kot and si girl kol mintak si DJ radio tuk kol ex boy die tu sebab ade bende yang die tak puas ati.

so girl mintak her ex to apologize saying "bla.....bla....... i want you to apologize to me"

and dengan selambe si ex jawab "apologize for what?? for dumping u??"

hampeh punye boy. bise giler.

tapi ape2 pun pada aku salah si girl tu la kot apsal la bangang sangat sampai nak kol kat radio, dah orang dah tak suke terime jela. memang la bengang kalo laki buat jahat kat kite, memang ade rase nak bunuh je mamat tu tapi tak perlulah nak wat camtu last2 diri sindri gak yang malu kan.

macam orang kampung cakap la kan "what goes around comes around" satu hari nanti die dapat la balasannye. so kalo ade boy yang buat dajal kat kite, tak yah nak kecoh2 bia je (tapi kalo ade peluang tuk balas dendam tu buat jela kan hohoho). time will heal it. wat bodo and fokuskan fikiran kite tuk perkare lain.

ade hikmah tuk setiap kejadian tu. mesti ade yang lebih baik tuk kite.

Saturday, June 13, 2009

wayang gambar lame



cite ni aku tertengok kat tv kat hotel mase aku g holiday dengan family aku kat cerating.
pada aku sangat bes.
mak dorang dah nazak sakit cancer, tak boleh makan juz depends on nutrient and morfin semate2. so 4 orang adek beradik ni balik rumah and jage mak dorang sampailah mak dorang mati.
siap buat video tanye2 soklan kat mak dorang lagi before mak dorang nazak.
mak die siap tulis wasiat bahagi2kan barang2 die kat 4 orang anak die tu.
aku ternangis gak sikit hohoho sedeh weh.
even sedih tapi takdelah asek tunjuk kan scene2 orang nangis je. banyak gile lawak2 yang bes so memang menarik.

rating: bes-giler-rugi-weh-kalo-tak-tengok

wayang gambar lagi





kamis ritu aku tengok cite drag me to hell.
berjaye buat aku terkejut sebab sound system die yang agak melampau (bunyi kambing pun die buat sound efek yang lebih2).
aku paling suke scene mase si heroin bergadoh kaw2 dengan nenek tue yang scary gile tu hahahha bes2.
pada aku si heroin dalam cite ni macam tak pandai belakon sangat je. (pada aku la kan).

rating: bolehlah~~**

** pasni aku nak wat rating la.

> kalo cite tu sangat2 tak bes aku bagi "tak-bes-takyah-la-tengok"
> kalo cite tu sekadar ok and tak bagi kesan kat aku aku bagi "tak-memberi-kesan-tak-tengok-pun-takpe"
> kalo cite tu bes tapi tak sampai tahap mengkagumkan aku bagi "bolehlah~~"
> and kalo cite tu sangat2 bes and sangat2 memberi kesan kat aku so aku akan bagi "bes-giler-rugi-weh-kalo-tak-tengok"

p/s: tapi diingatkan bahawa rating yang aku bagi tu pada pandangan aku jela kalo orang lain tengok mesti la lain pandangan dorang.