Saturday, June 13, 2009

wayang gambar lame



cite ni aku tertengok kat tv kat hotel mase aku g holiday dengan family aku kat cerating.
pada aku sangat bes.
mak dorang dah nazak sakit cancer, tak boleh makan juz depends on nutrient and morfin semate2. so 4 orang adek beradik ni balik rumah and jage mak dorang sampailah mak dorang mati.
siap buat video tanye2 soklan kat mak dorang lagi before mak dorang nazak.
mak die siap tulis wasiat bahagi2kan barang2 die kat 4 orang anak die tu.
aku ternangis gak sikit hohoho sedeh weh.
even sedih tapi takdelah asek tunjuk kan scene2 orang nangis je. banyak gile lawak2 yang bes so memang menarik.

rating: bes-giler-rugi-weh-kalo-tak-tengok

2 comments:

  1. tumpang lalu geng Johor!! jemput mkn2 at my blog, trus follow yah!!Hidup Johor!!

    ReplyDelete