Thursday, March 26, 2009

bliss a.k.a shine

selame aku dh idup lebih kurang 21 tahun 7 bulan ni aku penah la rase macam mane rase "C.I.N.T.A" (huuuu agaknye la). cambes gak. n besenye cinte ni die datang secare pakej. bile bercinte kite bleh la rase suke n duke skali huhuhuhu...

aku suke bile:
1) tiap kali jupe die belikan aku air bliss or yang improved punye version iaitu shine (suke la sbb die ingt bende2 yang aku suke)

2) die bagi bunge ros (macam poyo je kan...tp aku suke gak)

3) die berborak n bercerite sampai berjam-jam (hehehhe aku memang suke yang banyak cakap sebab aku x bape suke bercakap...suke mendengar)

4) die sanggup tunggu aku lebih dari 2 jam n bile jupe die x marah or bad mood
pun (ni tandanya die seorang yang sangat penyabar.....i like)

5) die pandai wat lawak (liza memang seorang yang suke bergelak ketawe)

6) die makan makanan yang aku masak dengan bersungguh2 walaupun bukan sedap sangat pun aku masak

7) die sanggup maafkan aku even kesalahan yang dah aku buat tu sangat2 la besar (terharu)

aku sedih or marah bile:
1) hmmmmm susah plak nak ingat.... (sebab cinta kadang2 buat kite jadi buta n bodoh...walaupun banyak kali kite merana sebab cinta, kite still x serik tuk rase cinta)

5 comments:

  1. hehehhee nanti rasela....ntah2 ko ni spesis bercinta pas kawin......lg sweeeeeeeeetttttt

    ReplyDelete
  2. haha. kalu camtu better ko doa aku dapat husband yang btl2 bes utk becinta

    ReplyDelete
  3. cool. :)

    Regards,
    Sic

    ReplyDelete
  4. nak rase gak yg best... tapi betul ke best? t cam ntah pape jur....

    ReplyDelete