Tuesday, January 4, 2011

2011

ok ok aku update la ni

first thing first

due date best, berjaye buat aku gelak, sile tengok



HAPPY 2011 semua orang!!

i didn't went for any winter camp like some people that study medic at oversea do, i just celebrate new year at Port Dickson with my beloved zulfitri and his rockin' cousins





next trip: Genting

hmmm apa lagi ek
ok aku nak letak gambar yang ada kat dekstop aku
kenape?takde sebab
hanya nak panjangkan entri ni bagi hilang rindu orang yang duk kat banglore tuh

ok ni wallpaper dekstop aku (http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/)



suka gambar ni sebab handbag chanel tu macam ice
sangat cool



teringin nak cari baju macam ni dan girl ni nampak cool juga



gambar hantaran ni aku ambil dari old blossom box rasenye
sweet dan sangat cantek pada aku
terus berangan pasal nak buat hantaran macam ni



azam tahun baru: nak happy kan mak dan nak kumpul duit untuk kahwin

2 comments:

  1. wow!!tahniah!!encik terry ape lg..cepat2 la.org ni dh start pikir pasal kawen..haih~duk sorang la aku nanti..huuu~

    ReplyDelete