Saturday, January 8, 2011

oh-so-random

takziah aku ucapkan pada dayah yang baru saje kematian sekor daripada 2 ekor ikannye si moncit,
dan ucapan semoga panjang umur pula pada momot ye, bertahan!

sejak akhir-akhir ni dah semakin bosan dengan blog-blog streetstyle yang aku biase singgah
dah cari blog lain tapi semacam bosan juge
mungkin perlu follow blog jejariruncing kot lepas ni

kalau aku update blog pun selalu tulis bende-bende random, takde isu spesifik, mesti aku campur-campur sahaje, nampak sangat la takde idea nak tulis ape kan?
mungkin perlu tukar nama blog ni jadi oh-so-random-blogspot.com
aku tak berbakat nak tulis blog macam hamis jalikha, takpela

semakin rindu pada si hensem sorang ni
ahh kenapa anda begitu kiut dan fotogenik? rase nak gigit-gigit je



sejak dua hari yang lepas mood untuk membuat kraf makin menjadi-jadi
so asek layan website martha stewart
terjumpa pulak pasal tilam
rupa-rupanya ade tips bagi tilam kite lebih tahan lame, terbalikkan tilam 4 kali setahun
kire kene terbalikkan atas bawah dan dari tepi kanan ke tepi kiri lebih kurang macam tu la



ok tu je kot setakat ni...bye
xoxo call me! (haha nak jugak cakap macam nih)

No comments:

Post a Comment