Sunday, August 9, 2009

ape-ape pun kite stil cari family

malam ni terase nak cakap dengan ahli keluarge.
kalo dengan family aku ni kire jenis yang tak banyak cakap.
tapi ape-ape pun if terase sedeh or mood tak baik mesti aku akan kol mak or abang aku.
takdela cite pasal prob aku juz borak bese2 je. baru la rase diri ni tak sorang2.


kak mai (kakak ipar), sepul (ade muke macam black mentor tak?), mak (kesayangan beta maklumla syurga kan kat bawah tapak kaki ibu), kak alya (bakal kakak ipar), nizampoyo (abang yang sedie bagi duit bile aku tengah kering)


kak ani (seorang yang sangat2 berusehe), adib (anak sedare, anak kak ani, kami sebaye), kak ziah (kakak kedue), nizam.

Saturday, August 8, 2009

jalan jela labu

rini g jalan-jalan lagi. plan asal nak g rehearsal konvo kul 9 tapi dah kul 9 baru bangun so g jalan-jalan jela. bole amek gambar lagipun macam dah lame je tak kua dengan dak-dak uma ni masing-masing bz dengan keje.



g singgah gardens jap nak duduk r penat.


ni namenye renungan 'malu-malu tapi mahu' ahaks.

mase kat masjid jamek siap dapat mask free lagi so kitorang pun pakai la bende alah ni. nak elak h1n1 konon2nye.


dayah yang semangat ajak aku pakai bende nih. ye r dah 13 orang mati so ape salahnye pakai. tuk keselamatan diri!


aku and ejoh. lame tak lepak-lepak dengan die.

dapat gak cari jam yang aku suke. dayah yang pilih. sebab tangan die kecik sangat so tak boleh la die nak beli. hoho suke2....


guess celup kat masjid jamek je.


bile tuan jam pakai lagi cantik kehkehkeh.

Thursday, August 6, 2009

mase dolu-dolu

tengah baring-baring tadi ternampak buku catatan aku mase lepas spm and mase kat matrik dulu.
buku log ni macam diary gak la and tuk conteng-conteng bila tengah bosan.
klaka plak bile bace balik ape yang aku tulis.



penat aku nak ingat sape la sherap ni yang aku suke sangat dulu, rupe-rupenye anak makcik cafe mase kat matrik dulu. hahahahhaa.
aku and sya memang suke gile skodeng anak makcik tu, hensem.....hehehehe. kalo si sherap ni ade kat cafe mesti aku order air horlicks sebab bile die buat air tu memang sedap. so aku and sya slalu panggil die "horlicks".
kadang bile nampak die ade kat cafe saje-saje je singgah kat cafe tu even takde nak beli pape pun sebenonye, tapi tuk cover line aku akan beli roti gardenia perise coklat yang 50sen tu hohohoho poyo betul bile ingat balik bende nih.
tapi memang ramai gak la yang suke skodeng sherap ni sebab die cam hensem.

rase macam bodoh pun ade gak. hehehe tapi memang kenangan la sume tu. sherap antare beberape chrush aku mase mude-mude dulu.



nota kimia aku. rajin gak aku ek.

Tuesday, August 4, 2009

wayang gambar time (3)



tadi pas amek jubah g taklimat tuk gstt hohoho takde interview pn, terus jadi cikgu. isnin ni stat mengajar. excited but takut yang teramat sebab tak penah mengajar hohohoho.

pastu aku, dayah and ila terus g mid tengok cite setem.
memang bes. klaka. berjaye gak wat aku tergelak (ila cakap aku senyum je tak gelak pn hee).
jalan cerite die pun tak terlalu tipikal.

rating >> "bes-giler-rugi-weh-kalo-tak-tengok"

Monday, July 27, 2009

how cute



kiut nye budak ni

sape nak beli baju bundle bole singgah kat sini

klasmate aku si john aka firman hady dah bukak blog jual baju2 bundle so sape2 yang berminat bole la singgah mane la tau kalo ade yang berkenan.

john kalo g kelas dulu mesti baju2 n jeans die from bundle die je. crius hensem2 barang2 die so memang tak rugi kalo nak beli.

jom window shopping http://xjohnxbundlex.blogspot.com/


p/s: sya ko punye mc D dah ade bukak blog jual bundle sila la promote ye

Monday, July 20, 2009

wayang gambar time (2)

jumaat ritu g tengok ice age 3 dengan housemate aku dayah and ila.

seronok tengok diorang gelak. diorang cam pelik gak sebab aku tak gelak sangat (aku pun gelak gak la wei). tak tau la nape aku memang susah nak gelak heeee. sebab aku dah bole bajet kot die nak wat lawak macam mane so aku takdela gelak sangat.

aku akan gelak besar bile lawak tu unexpected, lawak yang aku memang tak bajet die nak wat lawak camtu so baru aku boleh gelak strugle huuu.

tapi cite tu memang bes. sile la tengok. klaka.

*rating > "bes-giler-rugi-weh-kalo-tak-tengok"




sejak jadi penganggur ni aku memang duk saje jela. ngadap laptop. makan. tido.

dak2 lain sume cari keje sementare tapi aku duk saje je lagi. heeeee.

and tuk isi mase lapang aku tengok cite lame2 yang aku tak dapat tengok lagi.

so aku baru pas tengok finding nemo. bes giler. sangat2 suke.

dory memang buat aku gelak lagipun aku memang suke ellen degeneres so memang berjaye wat aku gelak.

tak tau la bape kali aku duk ulang cite nemo ni. suke sangat2.



"just keep swimming, just keep swimming, just keep swimming swimming swimming..what do we do...we swim swim..i love to swimming...when you want to swim....." (dari semalam lagu ni telekat je kat kepale aku)