Saturday, August 8, 2009

jalan jela labu

rini g jalan-jalan lagi. plan asal nak g rehearsal konvo kul 9 tapi dah kul 9 baru bangun so g jalan-jalan jela. bole amek gambar lagipun macam dah lame je tak kua dengan dak-dak uma ni masing-masing bz dengan keje.



g singgah gardens jap nak duduk r penat.


ni namenye renungan 'malu-malu tapi mahu' ahaks.

mase kat masjid jamek siap dapat mask free lagi so kitorang pun pakai la bende alah ni. nak elak h1n1 konon2nye.


dayah yang semangat ajak aku pakai bende nih. ye r dah 13 orang mati so ape salahnye pakai. tuk keselamatan diri!


aku and ejoh. lame tak lepak-lepak dengan die.

dapat gak cari jam yang aku suke. dayah yang pilih. sebab tangan die kecik sangat so tak boleh la die nak beli. hoho suke2....


guess celup kat masjid jamek je.


bile tuan jam pakai lagi cantik kehkehkeh.

1 comment:

  1. wuyyo jam baruu. haha weyh gudlak esok cikgu! rindu ko jugak la makcik. nnt aku gi amik result aku jumpe ko. mesti jumpe

    ReplyDelete