Thursday, August 6, 2009

mase dolu-dolu

tengah baring-baring tadi ternampak buku catatan aku mase lepas spm and mase kat matrik dulu.
buku log ni macam diary gak la and tuk conteng-conteng bila tengah bosan.
klaka plak bile bace balik ape yang aku tulis.



penat aku nak ingat sape la sherap ni yang aku suke sangat dulu, rupe-rupenye anak makcik cafe mase kat matrik dulu. hahahahhaa.
aku and sya memang suke gile skodeng anak makcik tu, hensem.....hehehehe. kalo si sherap ni ade kat cafe mesti aku order air horlicks sebab bile die buat air tu memang sedap. so aku and sya slalu panggil die "horlicks".
kadang bile nampak die ade kat cafe saje-saje je singgah kat cafe tu even takde nak beli pape pun sebenonye, tapi tuk cover line aku akan beli roti gardenia perise coklat yang 50sen tu hohohoho poyo betul bile ingat balik bende nih.
tapi memang ramai gak la yang suke skodeng sherap ni sebab die cam hensem.

rase macam bodoh pun ade gak. hehehe tapi memang kenangan la sume tu. sherap antare beberape chrush aku mase mude-mude dulu.



nota kimia aku. rajin gak aku ek.

2 comments:

  1. hahahha. sherap. dan kakaknye nasi ayam yang cantik.

    nota ko mmg sume kemas la makcik. eh cikgu. ;D

    ReplyDelete
  2. oit..aku pn salah seorg dr peminat sherap tu weh..siap suh mak die tlg kem salam lg..hohoho..zaman kanak2...

    ReplyDelete