Tuesday, August 11, 2009

bersiap sedie

sabtu ni dah nak konvo dah rupenye. tak terase pun lagi nak konvo huuu.

bajet tak nak beli kasut sebenonye tapi sebab terfikir kasut yang aku ade sekarang ni tinggi sangat aku pun decide nak beli kasut lain yang rendah sikit so lagi selese la kononnye.

sekali semalam cari2 kasut jumpe la yang memang berkenan di hati. bile dah beli tetibe baru perasan yang kasut tu same je tingginye dengan kasut aku yang ade sekarang ni. hmmm ntahapeapentah aku ni la.


sekali same tinggi da.


aku memang dah lame nak cari kasut camni kot. lagipun aku sangat2 suke kaler die. heee

2 comments:

  1. ahaha tah ape2 minah ni. tp cantik weyh suke kale die

    ReplyDelete
  2. hai... salam,
    dah nak konvo ke? CONGRATZ la ya... berbaloi la belaja pagi ke petang n ke malam.. uhuhu.. what next plan? Sambung Master?

    ReplyDelete