Tuesday, August 11, 2009

happy birthday liza

hari ni 11hb 8 2009 so secare rasminye aku berumur 22thn hohoho. dah beso dah wei aku. dah bole kawin dah ahaks.

tahun ni tak dapat nak celebrate or beli kek sebab duit takde. takde kene baling tepung or telo or disimbah air kunyit macam tahun2 lepas. senyap je. cume teringat kat mak yang sangat2 sabar dengan perangai aku dari kecik.

terime kasih banyak2 kat mak yang sudi mengandungkan aku 9 bulan and sanggup bertarung nyawe tuk lahirkan aku. minta maaf banyak2 gak kat mak sebab mase baby tak nak minum susu badan and buat mak sakit lagi. minta maaf jugak sebab selalu je sakit2 mase kecik (alhamdulillah dah beso2 ni terlebih sehat la plak). terime kasih gak sebab sanggup layan aku yang memang kuat homesick dari form 1 sampai form 5 heeee banyak lagi ni tapi nanti2 aku sambung lagi.


sayang gambar ni. selalu ade kat dalam wallet aku.
dari kiri: nizam, mak, aku (yang pakai gaun tu) and sepul.

p/s: siape2 yang nak bagi hadiah tu silelah ye jangan malu2 aku sudi terime kuikuikui.

No comments:

Post a Comment