Sunday, August 16, 2009

kekonvoan

ok..ape yang aku nak cite pasal konvo ni ek

hmmmm.........tak tau nak mule cite dari mane
so aku cite base pada gambar2 ni jela


mak n sepul sampai kul 1 pagi, aku n nizam jemput diorang kat tol sg besi ke hotel. nasib baik sidang konvo aku petang so bole la diorang rehat2 kejap.


orang yang bertanggungjawab bayar bil hotel kami


mase ni baru je lepas pakai jubah. kami saling bantu membantu untuk memakai jubah ini.
baju kurung ni aku beli mase hari sebelum konvo ni, konfius nak pakai baju mane, last2 beli baju kurung 3 pasang rm150 kat kl central senang cite boleh wat raye skali kan.


baru lepas keluar dewan. sangat2 lege n bersyukur sebab aku tak jatuh mase jalan kat atas pentas (huhu lebam kat kaki sebab jatuh mase jalan2 kat masjid jamek ritu tak hilang lagi).



ramai gile orang. mase ni hujan baru je berhenti.


housemate aku si ain n ila yang sanggup merempit n berhujan tuk datang. tq korang. fyi bunge yang dorang pegang tu ain HANDMADE tau bukan beli. sweet gile.


family aku yang sabar menunggu anaknye amek gambar bersame rakan-rakannye.
pas magrib diorang sume gerak balik johor sebab esoknye nak merisik tuk si nizam.

tak tau nak cite ape lagi. kalau nak tengok gambar2 lain bole tengok kat facebook beta k.




saje je nak letak gambar ni sebab mak nampak lagi comel bile pakai tudung ni hehehe

1 comment:

  1. CONGRATZ liza for your convo... :)
    maku mmg tinggi.. kesian kawan kamu jd mangse " ketinggian" kamu.. hhohoho... :P

    ReplyDelete