Tuesday, June 9, 2009

aku kuat mabok

tajuk macam agak poyo hohoho.

ade ramai jenis orang yang aku senang jadi iri hati (aku rase ayat aku macam hampeh, nasib la) selain yang pandai menulis aku jeles gak kat orang yang boleh membace dalam kenderaan yang tengah bergerak. masa dalam bus balik dari batu pahat ke KL hari tu ade sorang girl ni (tak tau kenape rase tak bes plak nak tulis "sorang minah" or "sorang perempuan" so aku letak "sorang girl" je eh) seronok je tengok die main crossword mase dalam bus tu, kalo aku mesti dah pening2 tahap cipan dan ade rase nak demam dan muntah juge. kalo aku macam girl tu yang tak senang mabuk mesti aku bole wat macam2 tuk isi mase lapang slame kire2 4 jam dalam bus tu, bace buku ke paper ke majalah ke wat keje sekolah ke ape2 jelah gile jeles weh. ni tak, bende paling berjaye yang aku boleh wat mase dalam bus adalah tido.

ingat lagi mase aku nak balik g sekolah dari seremban ke kuala klawang naik bus lalu jalan bengkang bengkok macam ular (sape penah lalu kat situ tau la jalan tu memang terok tapi aku dengo cite jalan tu dah lurus dah skarang) ade skoolmate aku ni dengan selambe buat latihan matematik dalam bus tu, gile kagum.

1 comment:

  1. hahaha..kagum2...
    aku kdg2 tido pn still pening..
    main bnde alah pusing2 kt timesquare pn seminggu aku pening...haha..
    aku pn kaki mabok jgk!!!!

    ReplyDelete