Wednesday, June 10, 2009

camera pun nak bunuh diri sebab tak tahan dengan aku

aku rindu nak main tangkap2 gambar. lepas camera aku wat hal rase macam dah lame gile tak amek gambar. telefon bimbit yang aku gune skarang ni pun stok2 yang tak-canggih-so-takde-camera punye handphone. so banyak moment2 yang aku tak dapat nak abadikan or nak share kat blog nih. aku tak harapkan dslr pn juz nak compact camera so aku boleh prektis amek gambar. hampeh betol si camera samsung yang khianat kat aku sebab tetibe je nak bunuh diri tanpa sebab, terok sangat ke aku layan ko slame nih? memang la kadang2 (or slalu gak) aku baling2 ko and ade skali tertumpahkan kuah sambal kat ko tapi janganlah bunuh diri lagi, aku tak puas lagi gunekan ko. nak beli yang baru skarang aku sentiase berstatus "pokai" adehh.....tak adil.......!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. dooh...hp jatuh dlm baldi..camera kna kuah sambal..hmmm.. :D
    liza..liza..

    p/s:orywtehjsdgfeywfrgdjsgfg

    ReplyDelete
  2. pin pin...amik award kt blog saye ye wak

    ReplyDelete