Wednesday, June 10, 2009

wayang gambar time

aku rase aku ni slalu gak tengok muvi so lepas ni aku nak wat sesi "wayang gambar" so aku bole tulis pendapat ringkas aku pasal muvi yang aku dah tengok tu.



terminator salvation bes tapi sebab aku penat mase tu so aku rase tak teruje sangat bile tengok cite ni. lagipun aku duk sebelah mamat ni yang badannye berbau kurang enak hingga aku terpakse bernafas gune mulut sebab tak nak terbau body odour (BO) die yang sangat2 tak bes. mamat ni pun mungkin ade masalah pernafasan akibat semput or kuat smoke or die sindri tak tahan dengan bau badan die sebab boleh dengo die bernafas. aku terpakse mintak kawan aku beranjak satu kerusi sebab tak tahan dengan bau die hoho nasib baik ade seat kosong weh. gangguan betol la orang2 macam nih (maybe kene tulis entri adab2 ketika menonton wayang gambar).

rating: bolehlah~~





cite push ni agak konfius and buatkan otak aku pening and penat berfikir. aku and sya nak tengok cite ni sebab ade dakota fanning je and aku sangat2 suke tengok camila belle, cun seh minah ni. kalo anda tengah letih janganlah tengok cite ni.
kuase due orang laki yang bile menjerit and bukak spec terbeliakkan mate bole buat orang alami kecederaan dalaman and boleh pecahkan gelas2 and cermin2 sangat2 lawak.

rating: tak-memberi-kesan-tak-tengok-pun-takpe





cite ni cambes gak tapi takdela teruja sangat sebab jalan cite yang tipikal yang kite bole predict ape jadi pastu. tapi ok la sebab berjaye buat aku senyum and gelak sikit2. pada mereka yang kenal aku, aku ni jenis yang takde perasaan sikit bile tengok cite so kadang2 susah nak gelak (besenye aku senyum je, so kalo berjaye buat aku gelak giler2 maksudnye cite tu memang bes) and aku pun susah nak rase takut bile tengok cite seram, lagi2 bile tengok dalam wayang yang sememangnye ramai orang.

buat aku insaf juge hohoho kan bes kalo aku macam girl tu.
rase banyak betol kekurangan diri. sembahyang lima waktu pun tak perfect lagi even dah on alarm clock still liat nak tunaikan kewajipan tu, bab2 ngaji apetah lagi. sangat2 tak pandai. dulu mase kecik mak aja ngaji aku duk main2 and slalu ponteng bile besar tak pandai ngaji. skarang baru terkedek2 nak blaja ngaji balik (hohoho yeke?? tengah mencube).

banyak scene yang slow motion so nampak dramatik and timbulkan rase sayu. heliza sangat cantek. mate die cantek betol tak leh handle.

rating: bolehlah~~



p/s: ade ayat yang aku suke dalam cite syurga cinta ni tapi lupe la "jadilah wanita sperti dalam bekas kaca.......bla....bla...bla adeh-tak-ingat-la-plak"

p/s lagi: trimas pada yang belanje tengok muvi2 ni jangan segan2 nak belanje lagi heeee. insyaallah tengok la nanti kalo aku banyak duit aku blanje korang balik k. promise~~

2 comments:

  1. weyy ko da tengok syurga cinta!! waaa ini tak adil aku yg tak dapat2 tgk lg T_T

    ReplyDelete
  2. hehe...lizabusokkkkk!!!!! ;)

    ReplyDelete