Wednesday, June 3, 2009

take a chance on life and just live in the present

macam seorang perokok tegar yang susah gile nak berhenti merokok aku plak susah betul nak ilangkan habit aku yang suke bershopping. even tak berduit aku still nak bershopping. semalam aku TERbeli dua handbag and sepasang kasut. mintak maaf sangat2 kat abang aku sebab aku gune duit yang die bagi tuk shopping. tapi memang susah la nak control kadang2, lagi2 kalo aku shopping sorang2 or dengan kawan yang kuat shopping gak huuuu. tapi kalo kuar dengan housemate aku dayah or ejoh, aku mesti boleh elak dari terover shopping sebab mesti dorang struggle gile ingatkan aku tuk stop beli barang banyak2 sangat hehehehe. lepas tengok wallet dah kosong rase gak sedikit bersalah tapi aku still rase sangat2 seronok and puas sebab dapat beli something yang aku betul2 suke. macam rokok yang boleh membunuh, habit aku ni pun tak elok tapi tula still nak buat jugak even kite tau bende tu bahaye kenape???sebab bende tu gembirekan kite hehehhehehe.

hmmmmm in a nutshell take a chance on life and just live in the present hohoho

No comments:

Post a Comment