Saturday, June 13, 2009

dapat award la pulak



1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..

1. sya memang poyo sebab suke buat aku befikir dengan bagi tag macam ni.

2. sya ade gigi yang putih dan cantek and kening yang sangat2 kemas, jeles gile weh.

3. sya seorang yang suke layan lagu2 and muvi2 cine.

4. sya seorang yang sanggup terime baik buruk kawan2 die and im very thankful for that, susah nak cari kawan macam ni skarang.

5. sya memang rajin rekemen blog2 yang bes kat aku and she's one of the reason why im doing this blog


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..

1. name penuh noor shazliza maksom.

2. parents orang jawe, faham cakap jawe tapi tak reti nak cakap jawe sebab lidah tak cukup tebal. (kadang2 bile ade orang indon cakap jawe aku boleh paham weh ape diorang cakap hahahha lawaks)

3. hobi suke shopping and sangat2 boros.

4. ramai yang cakap aku ni tinggi orangnye.

5. suke tengok orang.

6. tahun 2002 mase aku form 3 kat KK adalah tahun yang paling bahagia, tahun 1996 adalah tahun paling sedih and 2009 tahun yang paling mencabar buat aku (Tuhan jela yang tahu).

7. kereta idaman adalah myvi or honda jazz.

8. cita2 sebenar adalah ingin menjadi suri rumah sepenuh mase.

9. handbag idaman

10. dalam handbag aku mesti ade payung, lipbalm, floss.


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..

1. DAYAH si muke bulat and seorang yang lembut hehehhee. (dayah nak balik hari ni yeahhh!)

2. AIN housemateku si penyeri rumah kalo die takde rumah ni mesti senyap je sangat tak bes.

3. ANONYMOUS yang suke melukis and suke gelak kan aku.

p/s: aku dah tak tau nak bagi sape dh.....hohoho..


If u have received this award, then you have double award. Congratulation guys!


1 comment:

  1. mari gelakkan liza!!! ahahahahahahaha!

    ;)

    ReplyDelete