Monday, June 8, 2009

biar jela

>baru balik dari kampung
>terus bukak laptop (rindu betul kat laptop ni mungkin sebab die dah diformat, makin cantik so buat aku makin rindu hohoho)
>bersihkan diri, baju and rumah, isi perot yang lapa
>busan kene tinggal sorang2 kat rumah. hsmate kuar dating and ade gak yang bekeje
>ulang lagu be be your love rachael yamagata banyak2 kali sambil tulis bende yang aku tulis ni
>singgah sume blog kesukaan aku sambil manahan rase iri hati sebab dorang ni pandai betol menulis and ade je bende2 and topik2 bernas or tak berape bernas yang nak ditulis tak macam aku yang hanya pandai tulis entri yang bermule dengan ayat "hari ini aku......bla....bla...bla....lagi-satu-entri-yang-membosankan..."







bia la ni kan blog aku ape salahnye kalo bosan pun kan hohohoho~~

No comments:

Post a Comment